søndag 13. desember 2015

3 søndag i advent

dagen er på hell og eg kan vel si at det har vært ein bra DAG ;)

Som starta alt for tidlig, og eg er slik at får eg ikkje sove,
så står eg opp -- uansett helg eller kvardag.

så no er endelig julebreva i posten
Truddelutt ;)





og når det endelig vart litt lyst,  fikk eg turen sammen med beste Birk.
Og turen gjekk selfølgelig på Laupen,

og nei da - eg blir aldri lei av den turen håpa eg .

Så gjekk det slag i slag,
og vips så var eg jammen kommet meg ut til Bud.
Pappaklemmen og Bestemorklemmen var vært å kjøre så langt for.
Litt handball, litt strikk og mye prat - så synd avstanden er så lang.

Takk for at du er innom ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...