mandag 6. april 2020

Årsetpåske 2020


Hjemmepåske - det var ikkje slik påsken skulle starte i år ...





Nei den skulle starta i bobilen sammen med flokken
 - på tur til Fredrikstad, der snø skulle byttes bort med lavsko og utekos.

Og  her er vi da - på #nærpåske2020



 vi tar ei hjemmepåske for landet og vi koser oss her oppe på fjellet - mens andre ikkje får bruke hytta si, bruker vi ei heller bobilen.

Men eg har ingen ting å klage over - eg har fint selskap, snø, mat i frysaren og eit stort nærområde der eg kan boltre meg uten å tenke over at næraste folk er minst 2 meter unna ;)

Smil fra HO monika og resten av gjengen min ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...