tirsdag 21. april 2020

ENDELIG


så kom Bobilen til gard¨s att ;)

Så no har i og Peik laget planer for kvar vi vil reise,
og eg liker veldig godt de kortreiste turene - i nærområde ;)

For ein trenger jo ikkje reise så langt for å finne ei perle eller to.

Og får vi se da - te helga. Om eg kan kalle meg bobilbonde att ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...