mandag 22. august 2022

Knekke nye strikkekoder 🖤

 Kor vanskeleg skulle det være liksom - VANSKELEG skulle det vise seg.

Men med tolmod, masse opprekka garn, Heiarop og gode råd.

 Så satt den, iallefall nesten trur eg.


For den måtte jo strikkes den maska eg dro og dro på. Og javist måtte ein det.

Det var bare så vanskeleg å skjønne; Du tar 3 kast på pinnen der spiralen er. Neste omgang strikkes den maska med 3 kast slik: Slipp ned 2 av kasta så du bare har ein lang mask.

 Denne tar løst av på denne omgangen og på dei neste 2 omgangene ;)



Men når tanker fikk ord og ord blir til handliger så vart det jo såre enkelt. 

Kor rett det var er eg usikker på. Men eg måtte jo strikke ei maske der kasta var, 

og det står det jo ingen ting om.


JA DA EG MÅ IALLEFALL HA ALT NEDSKREVE,

 NYTTER IKKJE Å SI AT DET BURDE EG SKJØNNE 😜


Så no vettu - går sokkestrikken som ein lek, 

ein sokk er ferdig og nr. 2 er starta opp. Livet leker 😀













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...