lørdag 20. august 2022

Sommeren i august

 Vi kan vel IKKJE Skryte av at vi har hatt den fine varme sommeren i år, og vi håpa iallefall at AUGUST skulle komme med mange fine sommmerdager 

Ja kva kan ein si - Til no 20 August har vi

 KUN HATT EIN DAG UTEN REGN, faktisk heilt sant 😔





Men innemellom så dukker sola opp, 

og ein MÅ være snar til å finne på noe ute, eller som meg,

 være ute uansett vær 😋

Så eg iallefall lider at eit snev av værsjuke, og bra er de da at vi kan bare svippe over fjellet og finne sol og litt varme - finne litt bade og båt tempraturer - det skulle ikkje meir til enn noen dager på Venndalen, der kroppen fikk litt sol før ein kjenner at ein lever  😋

Men pytt pytt, det er jo dei som har det heilt sikkert verre tenker no eg da, og det er jo mange dager att av august enda. 

Og eg håper iallefall på ein fine høst - kan komme mange fine dager da også 💚




3 kommentarer:

  1. Nå lurer jeg virkelig på om det har vært denne ene dagen uten regn da vi var i Geiranger?? Hmmm...nei forresten...det begynte så smått å regne da vi gikk ombord igjen;-)
    Griseheldig med været har vi vært på hele turen...ikke En regndag. Nyyyydelig grønt overalt og nå er vi tilbake i et uttørka land.
    Klem fra Annette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Annette - har du vert i Geiranger med båt ? du skulle jo sakt i fra så hadde e komme inn ein tur ;)

      Slett
    2. Ja, Monika;-) sender deg en mail i løpet av helgen. Klem så lenge

      Slett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...