søndag 20. oktober 2024

Når rester

 

Blir til sokker - MEG LIKA  😊

Dette sokkeparet har faktisk ligget her nesten 1 år på vent.

Tok med meg ein del turkise reste tråd sammen med noe fleirfarga små nøster da eg skulle på ein tur over til London...

Greit å ha noe flyplass strikk var jo tanken.

OG faktisk så vart det nesten strikka ein sokk på å vente, 
men da eg kom heim var det denne sokkeposen som måtte vente  - desverre 😑


Men no vettu - no er sokk nr.2 straks ferdig strikka 😀
tråden har minka og inni mitt hode skal eg ikkje strikke på noe annet før denne sokken er ferdig  😋😉
 all tråd er fersta og begge er dampet fine og ligger klar i sokke korga mi 
-- MEG LIKA 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Når rester

  Blir til sokker - MEG LIKA  😊 Dette sokkeparet har faktisk ligget her nesten 1 år på vent. Tok med meg ein del turkise reste tråd sammen ...