enkelte ganger er det veldig greit å ha ei HUND som kommer når ein roper ...
iallefall når lånehunden
IKKJE KOMMER ...
jaja -- vi fikk iallefall turen,
bildene og litt frisk natur ;)
og resten finner du HER
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Flotte hunder og artig bilde!
SvarSlettØnsker deg en fin søndag.
Dette er kjempelurt å gjøre..og den hunden som trenger barnevakt lærer masse. Jeg har gjort dette selv med veldig godt hell :-)
SvarSlettKoselig bilde.
Herlig, herlig, bilde. I dag har vi sol og vi skal bare kose oss. Ha en fin søndag.
SvarSlett