takk for dagen ...
innemellom alt anna som ein
Må føre jul vart min Må
- ein tur te havet,
til ei bestevenns tur,
til ein koselig søstermiddag.
til å få litt påfyll,
før ein ny kvardag kommer
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Nydelig...
SvarSlettFantastisk bilde, så godt å høre at du har hatt en fin dag!:)Klem fra Else Britt:)
SvarSlettFor eit viktig MÅ!
SvarSlettFørjulsklem