onsdag 2. oktober 2013

BesteBirk ;)



3 kommentarer:

  1. Hjertelig takk for koselig kommentar i bloggen min :) Så nyyydelige bilder du tar og herlige motiv!!
    Link til mal på post-it-blokk her: (dette er altså de minste)
    http://handlagetmedglede.blogspot.no/2012/09/ny-utfordring-hos-papirpikenes-verden.html

    SvarSlett
  2. Ups!! Skulle jo si klem fra meg, da:)
    Synnøve

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...