Ønsker deg en fin ferie! Kos deg! :)
:-) Herlig bilde, skikkelig høstferie. Kos deg.
Akkurat slik;) Bortsett fra at her har det vært lite støvla i høstferien. Har vært lite ferie også men det er en helt annen sak og kanskje ikke det jeg bør klage til deg om;DGod klem og fortsatt god helg til deg!
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Ønsker deg en fin ferie! Kos deg! :)
SvarSlett:-) Herlig bilde, skikkelig høstferie. Kos deg.
SvarSlettAkkurat slik;) Bortsett fra at her har det vært lite støvla i høstferien. Har vært lite ferie også men det er en helt annen sak og kanskje ikke det jeg bør klage til deg om;D
SvarSlettGod klem og fortsatt god helg til deg!