Du tar så mange fantastiske naturbilder. Og her er enda et! Utrolig vakkert.God helg!Vigdis
Fint ja :-) God helg i oktober!!!
Når man kommer så høyt opp ser man virkelig hvor flott man bor. Og for noen fjell! Nydelig bilde!
Flotte bilder!. Min barndomsferieplass, fra knøtt til voksen :-) . Synd campingen ved vannet ble lagt ned ellers hadde vi nok vært der enda.Klem fra Sylvia
Nydeleg!Hende seg at eg var der opp på besøk på ei hytte i ungdommen og på teltmøter den tida det var det.Men leeeenge sidan no ;-)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Du tar så mange fantastiske naturbilder. Og her er enda et! Utrolig vakkert.
SvarSlettGod helg!
Vigdis
Fint ja :-)
SvarSlettGod helg i oktober!!!
Når man kommer så høyt opp ser man virkelig hvor flott man bor. Og for noen fjell! Nydelig bilde!
SvarSlettFlotte bilder!. Min barndomsferieplass, fra knøtt til voksen :-) . Synd campingen ved vannet ble lagt ned ellers hadde vi nok vært der enda.
SvarSlettKlem fra Sylvia
Nydeleg!
SvarSlettHende seg at eg var der opp på besøk på ei hytte i ungdommen og på teltmøter den tida det var det.
Men leeeenge sidan no ;-)