søndag 19. april 2015

ein møkka dag

er snart over -- og eg gleder meg til kvardagen i morgen ;)
 
for vi skulle jo berre kose oss i dag, lade kropp og hode, kansje gå oss ein tur og ha litt fjøs ....
 
 
 
men det har faktisk vært motsatt...
vært INNE dag i fjøsen og sett ut på dei fine fjella, den blå himmelen og den flotte sola.
 
 Dagen  starta så bra med nyfødtklareselv ku og kalv
 
 
 eg syns det var litt for mye rauting og leven på dei andre kuene -- mø mø
 
og jupp -- i robotrommet var det jammen meg ein liten kalv til -- og UPS kvar er mora te den kalven da mon tro .. eg hadde jo bare ei ku som skulle kalve no og ho hadde jo kalva i sjukebingen ...
Men der vart vi litt lura av ei som kalva 8 dager før termin og det  vart bra te slutt det og.
 
og JADA --- roboten hadde stoppa også, (ein slange som var på villspor ) og STÅTT i HEILE NATT
( for her er jo ingen mobildekning  ;(
 
 da var det mange melkesprengte kuer som møa  -- lov te da
 
og jo da .. det har også vært jurbet, og dyrlegebesøk i dag ;(
 
men TIPP TOPP - TOMMELEN OPP
no er alle blitt melka og no er det natta - i alle fall snart -- skal bare ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...