mandag 6. april 2015

Geocaching


ny hobby .. trur i ;)

og dette er vel noe eg kan like .. Men eg bør vel sette meg litt meir inn i kva det egentlig går ut på -- bli litt flinkere til å leite og ikkje minst -- ikkje bli så iritert vis eg ikkje finner ...




for det er veldig lett å bli litt iritert når ein ikkje finner boksen,
og som nybegynner så veit eg jo ikkje alltid kvar eg skal leite,
kva eg leiter etter osv...

men DU kor artig når vi finner ;)
og jupp - vi fant den første vi leita etter 

( heldigvis - vis ikkje hadde vel dette blitt ei kort affære )

og så får ein jo sett litt andre plasser også da - håper eg iallefall ;)
men til no holder vi oss til nærområdet vårt 

så får ein se kor lenge eg gidder dette ...

og vi har da funnet 5 av 7 no i påsken -- ikkje så vert det lell ;)



   
 Cache nr 5. denne ligger uti Bud 




  Her leiter vi og leiter litt til -- og finner IKKJE .. men vi gje ikkje opp ;)

juhuuu --- denne er den første vi fant ;)

1 kommentar:

  1. Samme opplevelse som jeg har, hehe. Jeg bruker kun mobilen som GPS og det er ikke alltid at det er så nøyaktig - vet ikke om det er de oppgitte koordinater, mobilen eller meg som er litt forvirret i letingen til tider :)

    Kos dere med hobbyen - kjekt for store og små. Og de er overalt - nesten!!! :D

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...