verdens tregeste Blogger -- MEG...
vet det og eg skal jobbe med saken,
men ikkje i dag ;)
idag skal eg kose meg med Lommescrapp og bilder kommer
no --- snart ;)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Nydeleg bilde.
SvarSlettGod påske !
Klem frå Anne-Mari
Flott bilde!
SvarSlettGOD PÅSKE!
Flott bilde!
SvarSlettGOD PÅSKE!