har DU begynt å glede deg til sommeren ...
til lange late dager ;)
Det har i - men veit ikkje heilt enda kor
vegen går
kansje dit sola er ;)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
SÅ godt å ha noko å sjå fram i mot.
SvarSlettFin vårveke til deg :-)