onsdag 29. desember 2021

årets første STRIKKEPLAN



Som vanlig på denne tiden av året - popper det opp mange planer for neste år,
og lure ting er jo å slanke seg, spise mindre sukker, trimme meir og ikkje minst shoppe mindre ...

jupp - eg KAN heilt sikkert si JA til alle disse 😏




Vel eg starter opp januar 2022 lista mi her - og eg velger å legge lista lavt og heller fylle på meir undervegs vis det  trengs ...

💜  Eg har veldig mange single sokker - og det skal det bli slutt på i 2022 tenkte eg,
Eg starter med disse enkle  her, som vart påbegynt i ein traktor i vår, og glemt.
 Men no vettu - no skal det strikkes i spreke vår farger til eg har 2 like sokker 

💜 Sommertoppen 2021 MÅ iallefall bli ferdig til sommeren 2022.

 Nesten ferdig og så vart eg ikkje fornøyd med nedre del, jupp strikka opp ned.
Så no er den rekka opp og veldig klar for å hoppe av pinnene, men det verste er vel at eg har tråd til ein til + tråd til ein singlet i samme mønster. 
Jammen bra det er lenge til våren tenker no eg da ...
💜 Det med trim og sukker synes eg selv at eg HAR blitt flinkare på, det mangler fortsatt noen kilo før eg er i mål, men tur kvar dag og skille mellom kvardag og helg er viktig for meg. For det er faktisk viktig å kose seg og.



og så til BELØNNINGA 😉



Denne flotte  tråden - Håndfarget av Bitta, vant eg no rett inn i jula.
Fra bloggen til vibbedille.
Og i går låg den i postkassa mi  💜

RETT OG SLETT POSTKASSE LYKKE 

Når sokkene har blitt til 2 og sommertoppen er ferdig skal eg strikke disse flotte sokkene her, med den flotte lilla tråden.

Det trur eg blir ein kjempe fine kombinasjon - SANT JA.

Så da er januar planene i boks, både med strikk og trim trur eg.

har du planene dine for 2022 klar da ?

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...