onsdag 22. desember 2021

Jule engelen er på plass


 

Denne flotte Jule engelen fikk eg jula 1986.
og historia bak er veldig trist - for min bestefar døde 22 des 1986.
men ei av pakkene under treet var fra min kjære Bestefar,
og det var denne Jule engelen.





Lenge etterpå var det ikkje så kjekt å feire jul, det var jo noen som mangla,
Alltid var jula før feira sammen med Bestemor og bestefar.
Mange gode minner 😊

Så da vart det ekstra sårt, da bestefar døde rett inn i jula, eg leita etter den gode julefølelsen i mange år.  Og fant den ikkje.
Men så fikk eg unger selv og måtte lage nye tradisjoner, 
nye ting som betydde noe for våres  jul.

og DA fikk JULE ENGELEN min sin faste plass på juletreet,
 og det kommer inn og blir pynta den 22 desember.
Litt vemodig, men minnene har vi jo i 💗 vårt.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...