onsdag 15. desember 2021

Vi teller vel ikkje

 

 Kalorier i jula vell 😉

Vel kanskje ikkje heile tiden, men eg tror diabetes dama bør ha litt kontroll på dei kaloriene 😀

Og  eg tenker at det er bitte litt lov å kose seg litt.  Så kan eg jo spise litt frukt og iallefall gå den turen KVAR DAG 

  Og så  finner eg jo så mange fine oppsrkifter på nettet som er sukkerfri eller mindre sukker i - meg liker. 

  I går  kveld laga Svigermor og meg kransekake masse  

( og det er jo nesten bare mandler og mandler er jo sunt - eller ;)

 

Oppskriften fant vi her    og i dag har vi laga kransekake stenger .

 

og JA, disse skal vi lage fleire av ein annen gang




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...