tirsdag 7. desember 2021

De neste vekene

 






Har eg bestemt meg for å ikkje STRESSE, men bruke tiden til å kose meg alene og sammen med flokken min 😀


Men egentlig så la eg bort stresset i november eg, og det funker jo - ein må bare ha ei plan og ikkje legge den julelista alt for høgt tenker no eg da -- Enig eller ?



No er alle pakkene i boks, 

mangler bare litt papir og ein pakkelapp før det skal leveres til slekt og venner.

Julekorta - dei kommer i posten i år 

og eg håper  at til neste år kan dei også være hjemmemekka ;)


Egentid i desember er veldig lik resten av året.

Tur, strikkepinner og ein middagskvil - kvar dag 😋


Eg håper også DU finner rom for litt EGENTID på din måte,

 ut på tur eller kos deg forran vedomnen.

Prøv å være litt egoistisk - Det blir da jul alikevell

1 kommentar:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...