lørdag 21. mai 2022

Hurra meg rundt




Kor fort dagen går NO I MAI  😉


Det er jo ikkje lenge siden vi hadde 1 mai, og eg hadde store planer om å blogge om strikkeprosjekter  og andre planer EG hadde for mai mnd.

Og no er det jammen meg ikkje mange dagene igjen av denne mnd.

jaja - det tyder vel på at kjærringa har det bra i kvardagen 😋


Det har vert noen kake dager og gå i tog dag. Det  har vert lange bildager og strikk i bil dager.

Og innemellom har det faktisk vært litt fjøs dager også


Så som 17 mai dagen. Da vi skulle ha huset fullt av fine folk til koseleg frokost . 

Dagen starta med å finne ein liten kalv som kom lenge føre planlagt tid, og slik tar jo tid. Forings annlegget ville også krangle den dagen 😕

 jaja kroppen hadde jo godt av å forbrenne litt kalorier også.

 Og nemde eg at dyrlegen kom også,

Men  vi kom i mål, gjesten fikk både frokost og nybaka kake.

Kjærringa fikk seg ein lang midt på dagen kvil, før joggesko og Peik vart lufta .

Så alt i alt er iallefall eg fornøyd med Mai så langt 💗💙


Og enda har vi noen dager til vi må fylle med liv.  Og det skal vi vel klare . Her går no vinter over til sommer straks. Og bra er det, lei av snø og kalde dager no. 

Trur rett og slett den glemte at vi har ein VÅR innemellom.

Håper dine mai dager har vert bra så langt  - smil fra Ho Monika






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...