lørdag 28. mai 2022

Innspurt

 Endeleg ser vi innspurten av SamStrikk 2022  😊


Og eg GLEDER meg til å få ein heilt ny favoritt genser 

( det blir faktisk 2 i løpe av sommeren ;)

Eg digger mønstra, fasongen og fargene eg har valgt.




 Selv om eg har vert mange ganger i tvil.

 For eg har også vurdert å bytte farger, men er glad eg beholdt de rolige duse fargene. 

Så kommer lollipopp fargene på genser nr. 2. Og da får eg jo ein av kvar - Lurt sant ja 😛💙💛💜



Genserene er strikket litt overalt, i bilen, forran tv/pc.I fjøsen og litt utestrikk,

 på ei ferge, i bobilen og på besøk.

For det er ei enkel mønster å følge heilt opp til mønsterbordene og raglandfellingene.

 Da bør iallefall eg ha det stille og rolig rundt meg.


Her er det surt og grått ute i dag , men godt innestrikkevær 💧💛

Truddelutt - lag deg ein fine lørdag 


1 kommentar:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...