søndag 8. mai 2022

Stikk UT

 Endeleg var vi kommet til Mai og ein NY STIKK UT sesong😀


Eg må vel innrømme at ønsket TURER er fleire enn turer besøkt - desverre.

 Eg  starter alltid sesongen med å studere kart og turer. 

Og legger ofte inn ØNSKER om den og den og iallefall DEN turen vil eg gå  😉

Men når høsten kommer og eg har ei opptelling, 

så ser eg jo at det er turer i nærmiljøet som blir mest besøkt, 

men i ein travel kvardag blir det ikkje prioritert å reise så langt over fjorden.








Men vi har jo mange fine stikk ut poster her i Eidsdalen også, og eg SKAL iallefall legge inn på lista mi fleire poster der det er veldig lenge siden eg har vert. ( Flåna og Verpesdal ;)


No når snøen enda ligger i fjellet, blir det dei korte turene som får besøk.

 I går sykla eg faktisk på Stikk ut post.  Litt kaldt med det er jo bare å kle seg. 😋


Rongane fra Eidsdal sentrum er ein fine gåtur, 
og denne turen kan ein gå både kort trimtur og som ein rundtur. 
Vert turen om du er i nærheten.

Kos deg på STIKK UT - Det gjør iallefall eg 💚



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...