mandag 2. mai 2022

Samstrikk 2022 ...

 

Når ein får for god tid - ja kva skal ein liksom finne på  da 😉

Jo da finner ein fram litt garn fra favoritt korga og legger opp til ein heilt 
NY GENSER TIL .

Og mønstra - selfølgelig fra samstrikk 2020 den og 😋

Heilt sikkert tullfære, men pytt pytt. 




For  på strikkelista mi har det lenge stått ønske om ein ganske så kvit genser,
og når ein kan blande inn litt favoritt farger - da må det jo bare BLI BRA.
Og når ein i tilegg kan sitte ute, ved ein bobil, i sol og blå himmel 💛

DA går pinnene av seg selv, og det var mange som ville se det fine eg hadde på strikkepinnene, håper og trur eg klarte å overtale noen strikkedamer til å være med.



OG i morgen kommer det neste del i samstrikk - og du kor eg gleda meg.
Men det er den grønne genseren som får første pri. tenker eg.
og blir det tid mellom mønsterdelene kommer eg til å strikke fort på den kvite og.
Trur det blir 2 flotte  fine gensere som eg får brukt for til sommeren.

💜💜💛💚💛💜💜



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...