torsdag 24. november 2022

JA vi elsker

 

Novemberdager med JOGGESKOA på ...

OG no har eg faktisk brukt joggeskoa kvar dag i november og nesten alle dager har det vert tørrvær og fint - meg liker





Men plutseleg kommer vel snø og ruskevær her og.
Og det hører jo til vinteren da, snø og kulde.

Men i dag 24 november har vi faktisk hatt mange varmegrader,
sol og blå himmel og husmora har faktisk tatt inn tørre klede fra klesstativet ute 😉

Ellers så er eg komme så vidt i gang med prosjekt 
ryddehustiljul 😋
og eg gremmes over alt eg samler på.

Så no lever ting og tang farleg her i huset iallefall.
Mesteparten går vel i søpla, men noe finner vel vegen til ein bruktbutikk eller i ein kles container. Og  det føles jo så bra.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...