søndag 6. november 2022

Vekas strikkeplaner

 Snart jul og eg har jo som vanleg ein del småstrikk som eg håper skal bli ferdige til jul  🎅





 Sokker er jo ein poppis - uansett alder og kjønn.

Så da er det jo greit å ha eit lager på lur.

Og ja eg må vel innrømme at eg er veldig glad i fleirfarga tråd.

Det er jo liksom bare å strikke - så kommer det fine mønster fram og det er jo noe meg liker 😋😋

Ellers har jo bystrikk teamet kommet med eit nydeleg skjal, 

og det tenkte eg faktisk skulle strikke noen av 

 ( mange faktis vis eg rekker ;)

Der er det også enkel mønster å følge, så får eg se da kor mange eg vil ha selv og kor mange eg vil gje bort 😋




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...