onsdag 16. november 2022

Teller ned til jul

 8 veker til JUL..

eller 7 veker og 6 dager ;)
veker og 4 dager  i DAG jo
midt i november og eit hav av tid til jul,
trur du ja  ;)



begynn med å bestemme deg for kven som skal få julekort og julegaver i år.



# lag liste og heng den på kjøleskapet
og kvar gang du kommer på nye navn, skriv den PÅ.



# julekortene kan du lage selv,
eller finne noen flotte blinkskudd som passer inn til slekt og venner ..

# Denne veka bør du også begynne å spørre de rundt deg kva dei ønsker seg til jul,
 og hinte om
ønskelister til NISSEN ;)




# Ellers er det vel litt lurt å tenke på pakker til
adventskalenderen no ;)
Eg har IKKJE tenkt så langt - eller jo da litt,
og kjenner eg meg rett så fyker eg rundt om mekker sammen noe i år og
og det er jo så koselig 




( hint hint mine barn - mor vis også ha ;)
Takk for at du er innom - monikaklemmer 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...