SPREKA!!!!!Og så flott eit veir - god søndag.
Så nydeleg eit bilete av to spreke folk!!klem
Flott par! Og så flinke som kjem dykk til topps:)
Kor fine dåkke e!! Og så heldige vi var som fikk være med! :))
Hårre!!! :) Kor spreke dokke e!!! :) Å fine!!! :)
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
SPREKA!!!!!
SvarSlettOg så flott eit veir - god søndag.
Så nydeleg eit bilete av to spreke folk!!
SvarSlettklem
Flott par! Og så flinke som kjem dykk til topps:)
SvarSlettKor fine dåkke e!! Og så heldige vi var som fikk være med! :))
SvarSlettHårre!!! :) Kor spreke dokke e!!! :) Å fine!!! :)
SvarSlett