i kveld er det Ålesund vi heier på ....
heier og heier og heier litt,
og HÅPER det hjelper ;)
disse søte maskottene kommer fra indre strøk og den søte som går sist er jo
verdens søtaste tante unge ;)
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Gikk bra å heie på Ålesund i går, gratulerer med seieren. Vi er på leit etter mønster på votter med ÅFK mønster. Kan du kanskje hjelpe oss?
SvarSlettDa snakkes vi da 6. november;)
SvarSlett