torsdag 24. januar 2013

frossne tårer ...

eg vil storme som båren stormer mot land,
vise min vrede 

over dette store tapet.
Ingen mening, vi må bare akseptere.

Følelsen av været som rive og sliter i kroppen.
Haglbyer og frosne tårer svir på mine røde kinn.
 eg lever og eg er....eg skal gripe om og ta vare på!

 noen har mistet ein skatt så altfor tidlig,
 ein slik unik skatt, ein av det aller sjeldneste.














5 kommentarer:

Anneledes daga

 Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...