Herleg!
Kunuss-herleg, hehe....
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Herleg!
SvarSlettKunuss-herleg, hehe....
SvarSlett