Så flink du er..og nydelige duse farger.:):)
Herleg :-)
Så fine farger:)
Ser så fint og glatt ut....heldige deg som strikker så jevnt.
Det var ingen liten produksjon det der :) Dette blir fint!KLÆM
Kor flink du er, og så jamt og fint !!
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Så flink du er..og nydelige duse farger.:):)
SvarSlettHerleg :-)
SvarSlettSå fine farger:)
SvarSlettSer så fint og glatt ut....heldige deg som strikker så jevnt.
SvarSlettDet var ingen liten produksjon det der :) Dette blir fint!
SvarSlettKLÆM
Kor flink du er, og så jamt og fint !!
SvarSlett