Virkelig et flott bilde. Ønsker deg et riktig godt nytt år!Klem Vivi
Nydelig :))Godt Nyttår Klem Monica
Wow...så vakkert vinterbilde
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Virkelig et flott bilde. Ønsker deg et riktig godt nytt år!
SvarSlettKlem Vivi
Nydelig :))
SvarSlettGodt Nyttår
Klem Monica
Wow...så vakkert vinterbilde
SvarSlett