fredag 11. januar 2013

Verdens søtaste

Si rumpa tante fjøshjelp ;)

9 kommentarer:

  1. Gir meg over altså, for et herlig bilde!Klem!:)

    SvarSlett
  2. Si rumpa og god hjerta, tantejenter er fine folk<3

    SvarSlett
  3. Nydelig liten en!! <3 Håper du har det bra? Beklager at jeg har vært noe fraværende i det siste, men det er mye som skjer hos meg og jeg har vært litt dårlig -men vips, så er jeg igjen innom deg <3 Og det er alltid så fint å poppe innom her!! klem klem

    SvarSlett
  4. Bedårende - absolutt helt skjønn :-)

    SvarSlett
  5. Bare helt ubeskrivelig nydelig bildet! Tror at tanta må scrappe ditta bildet!

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...