Så flink du er..og nydelige duse farger.:):)
Herleg :-)
Så fine farger:)
Ser så fint og glatt ut....heldige deg som strikker så jevnt.
Det var ingen liten produksjon det der :) Dette blir fint!KLÆM
Kor flink du er, og så jamt og fint !!
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Så flink du er..og nydelige duse farger.:):)
SvarSlettHerleg :-)
SvarSlettSå fine farger:)
SvarSlettSer så fint og glatt ut....heldige deg som strikker så jevnt.
SvarSlettDet var ingen liten produksjon det der :) Dette blir fint!
SvarSlettKLÆM
Kor flink du er, og så jamt og fint !!
SvarSlett