litt meir intresant det som var på TV
enn det på pinnene.
og vips så strikka eg feil ...
men heldigvis så var eg ikkje kommet så langt før eg oppdaga det ...
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Fort gjort :) Men kreative du, fikser den biffen fint, ikke sant? ;)
SvarSletthåper du har en god dag i dag. mange klemmer din vei <3
Hehe, jeg har dristet meg ut på et putetrekk med bittelitt tenkearbeide (og da snakker vi lite altså; 14 masker perlestrikk 32 "vanlige" masker og 14 masker perlestrikk igjen) og jeg har rekkt opp to ganger allerede... Er så imponert over dere som kan dette, og som kan se på tv samtidig, jeg har nok med å telle jeg;D
SvarSlettGod og varm klem til deg i kulden, og lykke til i morgen!
Hanne:)
Det et så fort gjort. Heldigvis går det ann å rette opp :-)
SvarSlettDet et så fort gjort. Heldigvis går det ann å rette opp :-)
SvarSlett