torsdag 31. januar 2013

Da he vi fært

På tur -- juhuuu vi skal kose oss ;)

7 kommentarer:

  1. Regner med at albuet blir fylt opp! God tur og nyt livet!

    SvarSlett
  2. Nyyyyt og kos dere masse,
    kanskje kommer det noen glimt her inne også etterhvert:)

    SvarSlett
  3. Innom for å si hei - men nå blir det vel heller til å vinke "god tur" :) håper livet er skjønt der dere er. mange klemmer din vei <3

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...