søndag 10. november 2013

fjøs scrapping ;)

endelig klarte vi å finne litt tid til å sette
 oss ned på
fjøsloftet
 og scrappe litt ;)
 
 gjett om vi kosa oss
og dette skal vi gjøre meir av ;)
 
 
 




 målet var vel ein evighets Advents kalender

noen jobba og kom nesten i mål - eg  var litt her og der,
for selv om vi har melkerobot og forings vogn så må eg jobbe litt av og til ;)

men eg har vel enda noen dager på meg - så eg kommer vel i mål tenker eg ...
Håper du har hatt ei fine helg - og klar til ei ny veke fram til jul ..
Husk det er NO du har tid til å kose deg


1 kommentar:

  1. Takk for trivelige timer :-) Min første kalender er no i box :-) Berreå strate på neste :-)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...