Ååhhh... Nyfødt kalv!!! Tipper det er mellom femogtjue og tretti år sida jeg så en på "årnti"... Blir helt rørt, jeg!!! Takk for titten ;o)
Så fine bilder - herlig morgenhilsen, takk! :)Klem fra Else Britt
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Ååhhh... Nyfødt kalv!!! Tipper det er mellom femogtjue og tretti år sida jeg så en på "årnti"... Blir helt rørt, jeg!!! Takk for titten ;o)
SvarSlettSå fine bilder - herlig morgenhilsen, takk! :)Klem fra Else Britt
SvarSlett