tirsdag 12. november 2013

førjuls kos

6 veker igjen til jul .
 
Nyt eit stort glass rødvin
eller ein go kopp the,



 
 
 
 


mens du pryder julekortene dine med din fineste skjønnskrift,
med oppdatering til dine slekt og venner ..

ellers så er det vel litt lurt å tenkte på pakkene til adventskalenderen no ...
EG har IKKJE tenkt så langt i år
enda
men kjenner eg meg rett så fyker eg rundt og mekker sammen noen
kalendre i år og :)
og det er jo så koselig
( hint hint mine barn - mor vil også ha ;)
 

 
 
ellers så LITE med
julestemning her
 
snøen som kom på søndag og laga så fine kvite marker -  har blåst bort og atter ein gang er her grønne marker -- ikkje heilt etter boken trur i - men lite eg kan gjøre med det ... 
 
her har tiden brukt i melkebabrikken
denne  veka
SÅ kjekt men lite så blir gjort
i heimen - men det ordner seg vel det og tenker eg
 
i går fikk vi kukalv nr.100
ekstra stas at den kom på
våres vakt ;)
 
 

håper dine dager er like
bra som mine
 
for kjærlighet gjør oss glad

 

6 kommentarer:

  1. Så nydelig en liten kalv! Det må være noe av det fineste en kan oppleve, å få oppleve et nytt liv. Alle blir forskjellige. Håper noen forbarmer seg og gir deg en spennende adventskalender!

    SvarSlett
    Svar
    1. takke takk --- ja det er stas kvar gang det kommer ein ny liten kalv - det er aldri rutine i det selv om det kommer mange her i melkefabrikken vår ;)

      og mor har vel noe på lur både til eit og hitt ;)

      smil

      Slett
  2. Det høyrest ut som du er bra i rute med førebuingane.
    Eg har litt julepålegg så eg har nok starta eg også...
    Såg det fine bildet under på skjermen i kveld, nydeleg !

    Godnattklem

    SvarSlett
  3. Monika...er det nokken som jammen rekker alt, så er det nå du!!!! Nydelig kalv forresten....livets vakreste eventyr...i alle fall når det går bra!!!

    SvarSlett
  4. Hm, ser for meg at det blir ekstra vakkert hos deg når snøen kommer.
    Her er dårlig med juleforbredelser enda, men kalender skal vi ha. Og mor vil også ha ja!
    Gratulerer med den lille, skjønne kalven<3

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...