tirsdag 5. november 2013

førjulstid som sier KOS




7 veker igjen til jul..




og da er det sikkert
litt lurt å tenke på julegaveshopping ;)

så slipper du unna med endeløse køer i butikkene, mye folk og enda meir mas,



og tenk kor koselig
det er med ein tur ut i skogen enn
på eit overfylt kjøpesenter da..
ikkje sant

mine julegaver er neste
n i boks, og eg finner små julegaveskatter heile året og har vel eit lite lager på lur - lurt ikkje sant ..

og så er det supresmart å se etter ting ein trenger i løpe av desember,
innpakkingspapir, bånd mm..

mine gave,julekort, må, skal lister
er no klar,
iallefall nesten,




Lite med juleblomster enda
men den første novemberkaktusen er på plass ;)



 og den første julepynten er kommet i hus
Kjøpestopp sa DU -
jo men litt må vi jo unne oss - eller ;)
Det er iallefall 
LITE som minner oss om jul ute enda,

alle bilder her er tatt i dag, med grønne marker og litt snø på toppene, og heilt greit førjuls vær,
for den kommer vel - julesnøen i år og 






2 kommentarer:

  1. Førjulstid skal være KOS og du skaper det med de "nedpå" innleggene dine:) Jeg kjenner litt mer på stresset her men det tror jeg har litt å gjøre med hvordan november og desember ble i fjor, nyejobben tok all energi og jeg så ikke dagslys i hele desember.
    Jeg tenkte å ta en Moa-tur i morgen, A skal ta influensavaksine og da er det greit å ha noe å avlede med etterpå, middag på Burger King for eksempel;) Og da går det jo an å ta en tur i butikker etterpå og se om vi får gjort unna noen julegaver. Om A ønsker da vel og merke, man tar ikke med seg mannfolk som er lei på julegaveshopping;D

    Ha fine dager kjære du,
    varm og god klem:)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...