torsdag 7. november 2013

Høstløv

Til minne om Ylva
http://www.youtube.com/watch?v=aV7bi2EzH3Q&feature=youtu.be

http://www.sykehusbarn.no/





3 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert! nå sitter jeg med gåsehud her, og historien om Ylva har jo berørt så mange av oss, helt utrolig den pappan som har delt så raust :-)

    God helg ønskes deg.

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...