mandag 21. februar 2022

ny vekeplan

 Vekeplan #8 

Det går jo så det suser disse vekene og plutseleg er det jo mandag igjen og igjen ...     😊


Og det betyr vel at dagene er bra tenker no eg da , Vel ikkje heilt, for fortsatt sliter eg med den tannverken ( eller er det beinverk )uansett er det noe dritt 😠

og det preger meg dagen som ei sur kjærring og om natta med å sove godt.

Men uansett må vi jo finne på noe i dagene denne veka og, og eg tenker eg fortsetter vel litt i samme tralten som før


Truddelutt -- se på bilde under da - det var her i går 😊

Vi hadde noen timer med SOL og BLÅ HIMMEL.

men i dag er vi tilbake til normalen, grå himmel, snø og litt vind innemellom 







💚 Finne på noe artig sammen med flokken min ein gang i veka 
💚 Eg  fortsetter med tur x7 sove og ligge meir heile året eg 😊
💚 rydde kjøkkenbenken KVAR dag 
💚 strikke litt jamt og trutt kvar dag fra trådlagret i kjellaren.
💚 Hjemmebakst er jo best - så det må det bli meir av 


💚 Vinterferie Torsdag til Søndag og kva skal vi finne på ?
💚 Feste tråder på mange sokker eg har strikket 

💚 Fjøs fra mandag til torsdagsmorgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...