mandag 14. februar 2022

Vekeplan #7

 


Eg fortsetter på vekeplan 6 eg - for eg har framdeles tannverk -
 det er framdelsek OL på tv, og eg har fri fram til Torsdag 
Da må kjeledress og fjøsstøvlene fram....



Blir å strikke - se OL  på tv. 

Pleie tannverk og ein pjusk kropp

Eg MÅ bli flinkere til å sove

Eg håper på 7 ganger trim - helst ute 

Ha ein ryddig kjøkkenbenk - kvar dag 😊

Ellers er det vel litt papirarbeid og resten av tiden 

TV og STRIKK 






Ha ei fine veke alle sammen  - NO har eg bestemt at de skal bli slutt på syting om tannverk og annet verk ... No går vi jo mot lysere tider og da skal jo alt bli så BRA - sant ja 😋





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...