søndag 13. februar 2022

søndagssyssel ...

 



Tannverk er noe herk ... 👿

Og det har eg no faktisk hatt i 7 dager - men eg håper at dagene som kommer blir bedre,

 og tennene som tannlegen har jobba med blir bra 😉



I mellomtiden koser eg meg med paraset, noe godt i koppen ( solbær saft ) og strikkepinner.

Stille og rolig her eg sitter, med youtube på pc, og tunga rett i munnen når eg skal strikke forhøya halskant på min Retrofin Genser.

OG kor eg gleder meg til den er  ferdig - for den blir jo så fine💙😏

Og så fornøyd med framdriften til min februar strikkeliste 


OG Gratulere til MEG og alle mødre der ute - min er i himmelen og eg har sendt ein ekstra tanke opp dit i dag 💖





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...