tirsdag 22. februar 2022

Ny utfordring




Egentlig er det jo SÅ ARTIG å lære noe nytt  -  sant ja 😃

så da eg fant noen søte tøfler på FB. så var eg snar til å bestille mønster og tråd. 
( og ja da eg veit fole godt at eg IKKJE skulle kjøpe ny tråd no i februar - men men ;)




Men gleden går fort over til litt skrekkblandet fryd når ein leser mønstra ,
og det eg får med meg, er at det skal strikkes fra tå og fram.
og det skulle legges opp med TYRKISK opplegg...

Vel det har eg jo ikkje gjort før - så det klarer eg heilt sikker 😜


MEN  eg trengte litt alene tid forran PC.Så  takke takk You tube, der finnes alt og litt til.

Og eg fant faktis film med tyrkisk opplegg, laga av den fine dama som hadde laga mønster.
Resten var jo plankekjøring 😊

Så no vettu - no har eg lært meg noe nytt og artig var det jo også.

Og innemellom alt anna - så strikker eg no Happy Feet Cosy cabin.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...