lørdag 16. april 2022

Heia fine du


 Eg håper du har hatt fine påskedager så langt. Enten du jobber eller har fri.

Snø eller snøfritt - Ved havet eller på fjellet. 

Uansett så ønsker eg deg riktig GLAD påske der du er 💛



Her har det vert litt fjøs, så noen deilige  SOL dager her på fjellet.

og JA DA her er det snø i bøtter og spann og litt til. 

Påsketuristene er vel kjempe glade. Men eg - eg drømmer om våren, om grønne marker, løvetann og eit snøfritt Årset

 ( men ja da det blir vel vår i år og ;)



SÅ håper eg dei siste påskedagene blir god - med eller uten ski


Her holder det med truger og joggesko, men ute på tur kvar dag

Det har også blitt  litt  #utestrikk og #utemat


Truddelutt 😉



1 kommentar:

  1. Riktig God påske til deg og dine kjære Monika! Våren kommer...og den er vakker!
    Klem fra Annette

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...