torsdag 21. april 2022

#utestrikk

 Her på Sunnmøre har vi ei Stor SOL fra blå himmel , dag etter dag 💛


Eg  har hatt litt utestrikk kvar dag,

 å du KOR eg kosa meg med å sitte ute og strikke litt.

Rett og slett NULLSTRESS  😉😉




I påsken snubla eg over denne gratis mønstra på Tulipan sokker, 

og dei måtte eg jo self. strikke 😋

( søk på tulipan sokker på google og mønster popper opp ;)


Eg strikker i Viking sokketråd med pinner 3.5






På neste par ( for denne mønstra ) likte eg fole godt. 

Vil eg gå ned til pinne nr. 3 på falske flettene og beholde 3.5 pinner på tulipan mønstra.

Trur det kan bli bra eg 👍

Truddelutt -- i morgen kommer det ein NY utestrikk dag håper eg 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...