tirsdag 19. april 2022

På tide

 


Å blogge litt om bobilen og alle gledene som følger med den 😉

I dag fikk vi endelig bobilen heim, etter at den har stått i vinterdvale 
( i ein tørr og fin garasje ;)

Og det var på tide å rydde og vaske litt - klargjøre  til årets sesong.

 Det er jo ikkje store romma å fare over,
 men det er jo utrolig kor  mange skuffer, skap ein slik bil inneholder 😋

Men no skinner den utvendig og innvendig , det lukter reint.
 Og i skuffer og skap har eg ein vis orden på ting og tang 👍



Så veit eg jo godt at våren er ein travel tid - men vi må jo prøve å få litt tid til å være  Bobilbonde også.


Det er også på TIDE at eg tørker støv av bobilbloggen 

( det er jo ei stund siden den har blitt oppdatert ;(


Ikkje fordi vi er hjemme, men fordi eg liksom ikkje strekker til ...


Men no håper eg det blir fleire bobilturer. 

Der turen er målet, ha det bra med minst mulig planer.

Med null stress og ta dagen slik som den kommer 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...