søndag 10. april 2022

Påsketruddelutt

 No nærmer vi oss påsken 2022 med stormskritt - Palmesøndag i dag jo 💛

Og jammen meg fikk vi litt påfyll av snø til denne påsken og. Kong vinter kom liksom på besøk igjen, og det til de grader. Snøen laver ned og meir kommer det jo, iallefall etter YR ...

Ja ja .... det er lite vi får gjort med den snøen, glad eg har mann med traktor og fres,

 og meir er det vel ikkje å si om den saken.




Påskekos skal det bli uansett snøstorm ute tenker no eg.

Gule lys er kommet opp sammen med noen kyllinger her og der,

 og påskeeggene er fylt til randen av snop og kalorier  😋


Her blir det nok litt fjøs og fjellpåske først og er eg heldige får eg avslutte påsken ute ved havet, sammen med resten av flokken min.


Det skal bli tid til å strikke, slappe av, ut på tur, spille spill, spise litt sjokolade 😊


Men skal også få lurt inn litt påsketrim,

Idrettslaget her kjører igang ein turtrim, 4 turer iløpe av påsken,

der deltakeravgiften uavkortet går til hjelpearbeidet i ukraina.

Så det skal vi støtte - fullt ut  💙💛


Håper dine påskedager blir gode - Monikaklem 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...