tirsdag 12. april 2022

Påske syssel

Endelig ein dag der det IKKJE er snø i luften og ein faktisk kan være litt ute.

TRUDDELUTT 🙃

Så da kunne eg endelig kjøre litt ATW til fjøset. 
Faktisk så synes eg det er bitte litt artig 🙈





Men det som er minst like artig er jo å trille vogn med ei lita Maya oppi 💕
 Og  når turen er over og prinsessa vår framdeles søv. 
Da fikk farmora sitte litt på trappene.  
Med utestrikk og noe varmt i koppen. 

Og eg kjenner på den gode stunda. 
 På den gode følelsen av at eg er så heldig som har så mange fine rundt meg ❤️

Håper din påske blir god.
Monika klemma ...


 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...